.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد:وحدت مسئولین باعث پیشرفت میشود

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: 30 سال تجربه انقلاب باعث شد بیش از 65 هزار مدیر در رده های استانی ، ملی و منطقه ای تربیت شوند.
به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژادامروز در حاشیه بازدید از گلزار شهدای ساری در جمع خبرنگاران افزود: علی رغم فراز ونشیب هایی که در مسیر انقلاب بود در بعد استقلال حاکمیت و تثبیت موقعیت در جهان به جایگاه مناسبی رسیده ایم.
یوسف نژاد ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف و تشکیل مجلس نشان دهنده رسیدن به اصل جمهوری و اسلامی بودن آن نیز در مسائل شرعی و دینی در مصوبات مطرح است.
وی خاطرنشان کرد: ایران امروز در بسیاری از مسائل بین المللی و منطقه ای در محاصره قرار می گیرد ولی در زمینه ای علمی ، آموزشی ، ورزشی ، تحقیقاتی ، پژوهشی به جایگاه ویژه ای در سطح بین المللی دست یافته است.
یوسف نژاد با اشاره به این مطلب که در بخش آموزش جوانان سر مایه های ما در خارج از کشور برای ارتقاء سطح آموزشی خود باعث ارز بری می شدند افزود: امروز در داخل کشور این مساله با پذیرش دانشجوی خارجی به ارز آوری تبدیل شده است.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه صنعت ، تولید و اشتغال زایی نیز مملکت در مسیری قرار گرفته که در آینده شاهد عدم اتکاء به به خارج از کشور باشیم ؛ حتی در بعضی مواقع دانش فنی و تخصصی نیز به خارج از کشور صادر شود.
یوسف نژاد با بیان اینکه در زمینه قانون نویسی نیز با توجه به تجربه 30 ساله و برگزاری 7 دوره مجلس شورای اسلامی تجربیات گرانبهایی جمع آوری شده است تأکید کرد: وحدت ، همسویی و همدلی مسئولین با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مردم باعث توسعه و پیشرفت کشور می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.